Äntligen var det dags att ställa ut laddstationen och gräsklipparen på sin temporära plats. Nu i början vill jag ha full koll på maskinen. Så den får stå precis nedanför altanen. Vi kommer även …
Efter 5+ år med Worx 790e.1 blev det dags att uppdatera till en modernare variant. Genom åren är det gränskabeln, frontsensorn och framhjulen som krånglat mest med Worxen. Framförallt är det gränskabeln man ägnat …